چگونه به کمک به جلوگیری از دیالیز برای پدر شما با IRC؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کمک به جلوگیری از دیالیز برای پدر شما با IRC؟

چگونه به کمک به جلوگیری از دیالیز برای پدر شما با IRC؟ "سلام پدر من دارای نارسایی مزمن کلیه با اوره در 200 و یک کراتینین 5 می خواهم بدانم که چگونه می تواند به لطف دیالیز نمی من در انتظار همکاری بیشتر شما کمک کند. "

این عبارت است از یک بیمار کودک مبتلا به نارسایی کلیه گفت، او در مورد پدرش بسیار نگران بود. بنابراین کمک پدرش برای جلوگیری از دیالیز.

به چه معنی است کراتینین و اوره 5 در 200؟

سطح کراتینین و اوره دو مرحله مهم برای تشخیص عملکرد کلیوی هستند. سپس، معمولا، این دو شاخص که ممکن است برخی مشکلات کلیوی در حال حاضر. کراتینین 5 به معنی بیمار در مرحله نارسایی کلیوی شده و عملکرد کلیه بیش از نیمی از دست داده است. سپس اوره 200 بالا است، زمانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) به 1 / 2،1 / 3 از سطح طبیعی رها، افزایش اوره. این دو نتایج اختروش های مختلف، و علت اصلی آسیب کلیوی است.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای پدر خود را؟

اگر آن را نمی درمان مناسب، پیشرفت بیماری مزمن کلیه است، دیالیز یا پیوند کلیه نمی توان اجتناب کرد. سپس شرایط خود در مرحله نارسایی کلیه، شاخص نشان می دهد که می توان آنها را معکوس تابع بخش کلیه است. خوشبختانه، با توسعه فن آوری های بالینی، درمان موثر به سرعت پیشرفت این بیماری وجود دارد، و حتی در اصل جلوگیری از دیالیز.

درمان موثر برای پدرش

همانطور که همه ما می دانیم، گیاهان چینی که غیر قابل تصور برای انواع مختلفی از بیماری های کلیوی موثر است. کارشناسان استفاده از سبزی های مختلف چینی با ماشین آلات پیشرفته به نقش بزرگ بازی کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از مشکلات موثر ترین درمان های کلیوی است. در مطالعات بالینی، بیشتر و بیشتر مردم این درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه و تعمیر آسیب کلیه دریافت خواهید کرد. میکرو چینی پزشکی osmoterpia می تواند امید به جلوگیری از دیالیز است.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، پیام زیر ترک، و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: